سرخط خبرها

وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند!

  • کد خبر: ۲۹۴۲۷۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند!
مشکلات مالی، باعث تعطیلی تمرین سپهر صدرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سپهر صدرا که با خرید امتیاز نیان الکترونیک در فصل جدید لیگ برتر والیبال حاضر شده است، خیلی زود و پیش از آغاز هفته سوم به حاشیه رفت.

بازیکنان این تیم، تمرین امروز خود (یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳) را به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت حق و حقوقات خود در ابتدای فصل تعطیل کردند.

با وجود اینکه مدیران این باشگاه صبح روز یکشنبه (۲۲ مهر ۱۴۰۳) با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی جلسه‌ای پیرامون مشکلات خود داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد مشکلات این تیم راه به جایی نبرده و علی سلوکی، مدیرعامل این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرده و امیر حسینی، سرمربی سپهر صدرا، به عنوان نفر نخست این تیم، تصمیمات نهایی تنها نماینده خراسان در لیگ والیبال را خواهد گرفت.

مطابق شنیده‌ها بازیکنان بومی و اعضای کادرفنی سپهر صدرا تا این لحظه هیچگونه پرداختی از سوی باشگاه نداشته و بازیکنان غیربومی نیز تنها درصد ناچیزی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

مشکلات مالی سپهر صدرا به قدری است که این تیم برای انجام سومین بازی خود در لیگ احتمالا با اتوبوس به گرگان سفر خواهد کرد و در تامین هزینه‌های پرواز عاجز مانده است.

امیر حسینی، سرمربی سپهر صدرا در صحبت‌های خود در ابتدای فصل به مشکلات حاضر در باشگاه اشاراتی کرده بود، اما به نظر نمی‌رسید سپهر صدرا خیلی زود و پیش از هفته سوم وارد حاشیه شود.

تنها نماینده والیبال خراسان در لیگ، پس از شکست ۳ بر صفر در هفته نخست، در حالیکه در هفته دوم و در سالن مهران مشهد می‌توانست برابر گیتی‌پسند اصفهان به پیروزی برسد، اما یک بی‌دقتی باعث به وجود آمدن حواشی و تنش در ست پنجم شد و در نهایت بازی را در خانه به گیتی‌پسند واگذار کرد.

این همه در حالی است که سپهر صدرا برای بازی هفته دوم هم چند جلسه تمرینی‌اش را بخاطر مشکلات مالی تعطیل کرده بود و حالا بازیکنان یک بار دیگر این رویه در پیش گرفته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->